Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

27 april, 2014

God søndag!

Gosj...for en HÆRLIG helg!!
Det er sånn at noen dager og noen helger bare ikke kunne ha blitt bedre, og sånn helg har jeg hatt nå.
Alt har vært helt perfekt og til og med været har vært strålende, jeg syns den helga her har fått plass til så mye, den har inneholdt så mye fint og blir sånn uforglemmelig <3
På fredag fikk jeg besøk av venninner fra Tønsberg, og skjønne dem hadde med seg oliventre til meg, såå glad jeg ble!! :-D
Skjønne jenter som betyr mye for meg! <3


Og helga fortsatte med mye kos, vi måtte jo selvfølgelig ut og spise lunsj og lunsj ble til vin og vin ble til "kom hjem til oss, så sitter vi en stund her før vi drar videre på fest"!...
Og sånn ble det da...
-og jeg hadde det knallmoro, mye latter og tull...en hærlig lørdag! :-D


I kveld kommer eldste mann hjem fra konfirmasjonstur, da må vi vel lage litt god mat og nyte siste rest av helga, og spise opp siste rest av helgegodisen...noe de 3 hjemme her sikkert er veldig lei seg for ;-)
-også blir det vel en film tenker jeg, med bena godt planta i sofan... *LYKKE*



Ha en fin kveld alle dere! :-)

-Lisbeth-


4 kommentarer:

Anonym sa...

What a data of un-ambiguity and preserveness of precious
experience regarding unpredicted emotions.

Also visit my blog post; www

Anonym sa...

Wow! In the end I got a website from where I can really take
useful information concerning my study and knowledge.


Review my website flappy bird cheat no survey

Anonym sa...

Simply want to say your article is as amazing.
The clearness in your post is simply spectacular and i could assume you're an expert on this subject.
Well with your permission allow me to grab your feed to keep updated with
forthcoming post. Thanks a million and please carry on the rewarding work.


Take a look at my webpage howtosetupawebsiteeasily.info

Anonym sa...

We're a bunch of volunteers and starting a new scheme in our community.
Your web site offered us with useful info to work on.
You've done an impressive job and our whole community might be
grateful to you.

Also visit my web site: howtosetupawebsiteeasily.info