Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

07 april, 2014

Vårstemning...

Og der var det rosa puter på plass i sofan...og ja, jeg elsker rosa, selv om jeg er veldig glad i det maskuline i interiør også ;-p
 Og...det var lissom ikke helt meninga at de rosa putene skulle komme tilbake nå i vår..jeg hadde nemlig funnet meg et nydelig blått velour stoff som jeg skulle sy nye puter av...DEN fine fargen..og knallfin nå i vår (etter min mening da..), stoffet ligger her og symaskina står fortsatt urørt etter at jeg sydde Rollup gardin til stua... ;-) Men...det kommer...en dag :-)
Og jeg tenker på... og jeg håper så VÆL  at det er mange av dere som er som meg...jeg stoorkoser meg når jeg får pusle i hjemmet..jeg kunne gjerne ha vært husmor på heltid for alltid...(misforstå meg rett..).. gå med forkle, bake ferske rundtykker til frokost til mann og barn, lufte huset og gjøre det koselig for de rundt meg... lage god middag fra bunnen av og kjenne grønnsåpelukta helt til naboen..og det er langt det (vi på bøgda..;-)

Og det er vel igrunn litt sånn hverdagen er også...drømmen om og få gjøre det man vil, det ligger vel alltid en drøm i oss alle..gjør det ikke? Noen drømmer er store, noen er små..og hvilke som blir oppfylt er jo bare opp til oss selv... VI valgte jo som vi gjorde..og ting blir ALDRI for sent.. men kanskje det skal alvorligere ting til for at vi skal skjønne det.. en sykdom..og miste noen vi er glad i..Ja, lev nå! sier jeg bare og jeg mener det! Tenk...hver dag når du står opp og ser deg i speilet..JEG ER BRA NOK, AKKURAT SOM JEG ER!! <3 og SMIIL til alle...det gjør så godt :-D

Det er ingen som bestemmer hva som er bra nok eller hvem som er bra nok..det gjør vi selv det, hør på deg selv og kjenn hva du føler..da kommer du så langt du bare vil!! :-D
Ha en kjempe fin dag vakre du!

-Lisbeth-






Ingen kommentarer: