Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

28 mai, 2014

Magiske øyeblikk...

I går var magiske øyeblikk her (det lokale magasinet fra Elverum), og det var den supre jenta (Ina) som kom og skulle lage artikkelen om meg, så søt og god! :-)
-men..når jeg våknet i går tidlig, med litt sånne gru/gleder meg følelser, så hadde jeg blitt stuup forkjøla med feber og rennende øyne..åå så glad jeg ble..NOT!!
Og er det ikke typisk da..og være såå dårlig form når noe spennende skal skje..!?!

Legger bare ut litt detaljbilder herfra...


-men vi kom da gjennom intervjet og Ina knipset bilder og spurte, mens jeg snufsa og tørket øyne og nese og glemte noen ting som også skulle med, får se om jeg kan få sendt henne det ;-)..men artikkelen kommer i alle fall ut i neste nummer av Magiske øyeblikk, dvs.den 31.juli :-)


Jeg skulle også begynne på neste lille prosjekt, men jeg tror jeg må drøye det til torsdag/fredag, eller i alle fall til formen er bedre...kan det være aircondition som lager meg syk mon tro..(?) er jo ALDRI forkjøla, men nå er det andre gangen på kort tid...







Men uansett...nå må vi nyte sommeren så lenge den er her, nå er det knallvær og det betyr vel det samme som grilling, sitte ute til langt på kveld, og være litt lat (det er jo fridag i morgen!)..det er lissom lov til og være lat når det er sol..da kan man sitte pal i mange timer..for dem som har tålmodighet til det.
-når jeg skal sole meg så drar jeg med meg alskens ut..som radio, godt drikke, blad, madrass, puter, pledd etc. så ligger jeg ute i 30 minutter (toppen) og må inn for og sjekke om jeg har blitt brun..og neida, det har jeg jo selvfølgelig ikke..men da gir jeg opp hele solinga..såå tålmodig er jeg! :-p
-så det ække noe rart at jeg er skummetmelk blåhvit hudfarge.. :-p

Har fått roser av verdens BESTE mamma <3


Kos dere med lille lørdag! :-D

-Lisbeth-


Ingen kommentarer: