Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

30 mai, 2014

Oooverrasket!!...

Jeg er helt overrasket..men det har faktisk passert flere titallstusen som har vært innom bloggen min!!
Tenk det.. det er maaange tusen det..og selvfølgelig er jo ikke det bare forskjellige folk, men det er nok mange av de samme som er innom og det er jo såå koselig!! <3
-det er mange som skriver til meg både her, få facebook, på instagram og på mail..og for noen skjønne folk dere er, alle som èn.. og jeg prøver og svare alle, så godt jeg kan ;-)

(Fiiin sommerkveld hjemme fra trappa)

Jeg lagde denne bloggen mest fordi de jeg kjenner kunne få oppskriften på tingene mine, og tenkte det var lettest og legge de ett sted så slapp jeg og skrive den mange ganger og sende den ut på sms, eller på mail.. men at det er såå mange som er interessert i møblene mine og i oppskriftene mine..det er helt sprøtt og KJEMPE moro!! ;-)


Det her er jo bare hobbyen min, og jeg lager ting helt på min egen måte,..og jeg lager møbler og ting jeg liker, har savnet og syns er rådyrt og kjøpe ferdig..også er jeg opptatt av at ting skal være praktisk..og lettvint og etter tilpassa mål..også såå gøy det er og ha noe ikke alle andre har ;-)


Selvfølgelig er det ikke gratis og lage selv heller, materialer koster jo penger, det samme gjør håndtak, hjul og stæsj jeg bruker, men sammenlignet med fabrikkproduserte møbler, er jo det her bare en brøkdel av et ferdig produkt i pris...


Og ja..jeg liker også dyre, fine ting..men nå er jeg sånn at jeg ikke bruker en formue på interiør.. jeg liker gjenbruk og jeg liker og bytte ut småinteriør som putetrekk (som jeg syr mye av selv), lysestaker, lampeskjermer og blomsterpotter..og det er jo noe jeg bytter rundt på..og pakker bort og finner fram igjen..
-men sånn som sofa, spisestuemøbler og de store tingene kan jeg ha de samme av i mange år...
Og jeg blir veldig glad i tingene mine og ommøblerer og stæsjer her hjemme til stadighet..


Men det jeg derimot bruker MYE(?) ;-) penger på er levende lys (og friske blomster), her tennes det opptil flere lys hver eneste kveld, både ute og inne..og det er såå koselig med lys..så koselig at jeg må vaske husvask flere ganger i året.. ;-p
-hihi...det er verdt det ;-)


Håper bloggen min inspirerer dere og at dere får lyst til og lage noen av tingene mine..og dere, det er enklere enn mange av dere tror..bare ta på snekkerbuksa, sett håret i strikk og brett opp ermene..
-og ikke bry dere så mye om neglelakken skraper av litt... jeg må stadig ta på ny ;-)


Nå har jeg begynt på et nytt lite prosjekt, eller rettere sagt to...
-den ene er til meg og den andre til ei venninne ;-)
Bilder kommer på bloggen om litt, i alle fall den ene tingen.. den andre må jeg vente litt med og vise fram, det er en gave ;-)



Ha en super fredag og kom dere ut i solen! :-D

-Lisbeth-

Og dere..jeg gjentar meg selv igjen jeg..LINK til bloggen min når dere har brukt oppskriften og/eller ideene mine!

2 kommentarer:

Inspirasjon fra Elin sa...

Det er moro med tilbakemeldinger på det man gjør :D Håper folk har blitt flinkere med å linke tilbake til deg når de bruker oppskriftene dine.

Jeg synes du har en super inspirerende blogg :)

Elin

Unknown sa...

Hei Elin :-)

Tuusen takk! :-D
-ja, det er moro med tilbakemeldinger, hadde det ikke vært for de så hadde det vel ikke akkurat vært så givende med blogg..
Jeg håper i alle fall at bloggen inspirerer mange ;-)

-Lisbeth-