Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

19 november, 2014

Adventstaker...


I fjor laget jeg adventstaken vår av maisbokser.. i år har jeg laget den i tre :-D



Laget 2 forskjellige...


Også ønsket jeg meg en 7-armet stake i tre... har sett på de en stunde, men syns de var litt dyre...så da laget jeg meg en selv..




En fin dag er snart over...jeg har planlagt litt julepynt i låven der vi tenkte og samle litt folk til litt førjulskos med MASSE levende lys, lykter, juletre og masse saueskinn og kos... GLEDER MEG!! <3


Ha en fin kveld/natt alle sammen så skrives vi <3

-Lisbeth-






3 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer det en oppskrift? :)

Unknown sa...

Heisann :-)

Jeg har ikke noe oppskrift på denne, da jeg har brukt plank vi hadde liggende i vedskjulet ;-) Så akkurat den størrelsen jeg har brukt får man ikke kjøpt..

-men får du tak i noen ordentlig tykke planker så kan du skru de sammen med vinkeljern under og 2 smale metall palter med skruehull oppå... (dette kan du gjøre før du sager til beina i 45 grader..) -når du har saget til bena så borer du hull til lysene med et 20 mm tykt bor.. så rett du kan klare.. Det er veldig enkelt og hele staken lager du på 20 minutter pluss beistørking ;-)

Lykke til og ha en fin kveld!

-Lisbeth-

Unknown sa...

Du lager så mye fint. Veldig glad for at du deler på bloggen din. Du er en stor inspirasjon for meg. :)