Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

08 april, 2015

ELSK MER...LEV MER OG GI MER FAEN!....

Hei alle fine!
Nå er påsken overstått og alle turistene har reist fra Trysil.. litt godt, men også litt vemodig og se alle bilene forlate bygda vår når en høytid er over.. men sånn er det når man bor slik til.. :-D


Det har vært en helt fantastisk påske, som har gått til familiekos, vennefester, grilling hos naboer, snøscooterkjøring og myye moro.. det har igrunn vært bare lek og ingen ordentlige plikter eller oppgaver.. ahhh..livet SMIILER!! :-D

-husarbeidet og hjemmeoppgavene har bare blitt satt på vent.. men nå går vaskemaskina for fullt og støvsugeren durer... må innrømme at det er godt med hverdag igjen også etter så mange dager med fri flyt og stapping av godsaker.. nå er det på'n igjen med sunne middager, ingen godteri før lørdag og fredagsvinen blir nydelig igjen.. Ja, vi er litt bortskjemte, må helt ærlig innrømme det!.. 

.. Jeg elsker at det er forskjell på hverdag og helg.. da nyter jeg mye bedre når helga kommer..  men sånn er det vel med oss alle..?..

Legger ut litt bilder fra den siste tiden.. 




Ute her i påsken... her vi prøver å lage oss litt vår ;-)

...det hjelper jo..bittelitt.. ;-)


Ha en god uke folkens og lev i nuet..det er viktig.. ingen vet når det er for sent.. <3

Nå må jeg ut å sage til ben til en bestilling her... må egentlig skynda på litt så det blir ferdig før vi reiser til Hellas... ;-)

-Lisbeth-











2 kommentarer:

littavkobling.blogg.no sa...

Så flotte bilder! Viktig at det er forskjell på hverdag og helg ja, da smaker helgen ekstra godt når den kommer!

Unknown sa...

Heisann :-)

Tusen takk for koselig kommentar :-D
Ha en finfin uke! :-)

-Klem fra Lisbeth-