Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

28 august, 2015

Oi....hælj sånn plutselig jo...


Dagene går så utrolig fort... og dem sier at det går fortere og fortere jo eldre man blir... HJÆLP!! 
Nå i den siste tiden har jeg hatt så vanvittig mye og gjøre så blogginnlegg har det blitt litt lite av... men skal prøve å sitte litt mer foran pc'n når jeg har tid...og såklart har man jo tid, det handler vel mer om prioritering ;-)


Men som dere har sett så har jeg jobbet mye, i tillegg laget en kjøkkenreol, et sofabord på bestilling og et sofabord i bursdagsgave... tjohh... men jeg kom i mål på sekundet, en goood følelse :-D


Nå har jeg begynt på noen nye møbler med et helt annet utseende enn de jeg laget til nå, godt med litt ny utfordring... for skal jeg være helt ærlig er jeg bittelitt lei av å lage de hvite, slitte sofabordene med skuff.. jeg liker egentlig bare å lage èn ting av hver, men selvfølgelig...kommer det bestillinger så hiver jeg meg på og gjør som dere vil ha :-D

-så denne gangen blir det grovere treverk med et røffere utseende, og jeg gleder meg veldig til første møbelet er ved veis ende og jeg ser om det ble akkurat som som jeg tegnet det og som jeg så for meg i hodet mitt... det er jo alltid litt spennende om ting funker sånn som jeg tenker... de møblene her har jeg bestilling på og har fått helt fri bane... litt skummelt, men også veldig gøy...og veldig spent på om de som skal ha de blir fornøyd...


Det kommer bilder av det etterhvert... og jeg håper dere liker de også ;-)
-oppskrift kommer nok også...så om dere liker det, kan dere lage akkurat samme...

-som i en godteributikk, mye å velge mellom...

Men nå dere, nå skal jeg ta fullstendig fri og nyte helga.. her i Trysil er det elgfestival og masse som skjer, festligheter både her og der...
Så nå bærer det avsted for å handle inn vin og god mat til gjester som kommer på lørdag, før vi skal ut på Vazelinabilopphøggers og møte masse kjente...detta blir moro!! :-D


Ha en knall helg dere også og kos dere glugg <3

-Lisbeth-

Ingen kommentarer: