Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

20 oktober, 2015

....bare en liten tirsdagstanke...


Nå er uka allerede i full gang og det er en god følelse, en ny ren og ubrukt uke...
-hva skal dere bruke den uka til?
...tenk det... det velger vi ganske mye av selv, faktisk bestemmer vi veldig mye over vår egen tid og hvilke kvaliteter den skal brukes til..
-selvfølgelig har vi alle familie/huslie plikter...men jeg tenker sånn ellers... Hva velger dere DERES tid til? 
Forrige uke valgte jeg og tilbringe i oslo, jeg hadde fri fra jobb og jeg TOK meg fri fra hjem og gjøremål og bare dro... en deilig følelse med en bitteliten smak av dårlig samvittighet... men den dårlige samvittigheten er bare å kaste på bålet, det er en følelse bare vi kvinner er født altfor mye med...


...såhh, jeg krølla sammen den følelsen og brant den opp og STOORKOSTE meg i byen, da var det min tid, min egen tid til kafé, til venner, til restauranter, til byliv og det er såå hærlig... tilogmed å sitte på trikken å se på all støy og hverdagstress er HÆRLIG!!  :-D



....og da..etter en sånn uke, er følelsen så ekstremt god når jeg kommer hjem til Trysil igjen, jeg har luftet vingene i noen dager og er ekstra klar for hverdagslivet og gjøremål, energien til å tørke støv er på topp igjen... eller...joa...den er det... kaninene bare blomstrer og kryper inn i støvsugeren, mens vaskefilla ligger i hånda mi og danser av glede mens musikken triller høylydt ut av høytalerne... det er jammen en sjarm med det og... hjemkjærehjem <3
-nå skal potetene kokes og kjøttkakene trilles....

Ha en topp uke og kos dere i hverdagslivet...det er viktig! :-)

Vi høres...

-Lisbeth-

Ingen kommentarer: